ادينهو: با شماره 10 هم گل مي‌زنم
نوشته شده توسط : سینا مظفری

لوسيانو ادينهو مهاجم تراکتورسازي در دو بازي گذشته نتوانسته آمار گلزني اش

ادینهو به هواداران قول داد در بازی با سایپا هر طور شده گل بزند. ادینهو پیش از بازی حساس برابر سایپا گفت‌وگویی با "ورزش سه" انجام داد: بازی با پیکان تمام شده و حالا به فکر سایپا هستیم، در این بازی روی 2 اشتباه گل خوردیم و متاسفانه باختیم. البته مهدی رحمتی دروازه‌بان خیلی خوب و شوت گیری است و تمام موقعیت های ما را گرفت. خودم هم در این بازی یک شانس تک به تک داشتم که متاسفانه بیرون زدم. دوست داشتم به رحمتی گل بزنم اما نشد و باید در بازی برگشت تلاشم را بکنم و گل بزنم.

ادینهو از زمانی که شماره 10 را پوشیده نتوانسته گل بزند و در خصوص اینکه این شماره برایش بدشانسی آورده هم توضیح داد: شماره پیراهن فرقی ندارد، من تمام تلاشم را می‌ کنم تا با هر شماره ای گل بزنم. فقط در دو بازی گل نزدم اما باز هم 10 می‌ پوشم واین شماره را خیلی دوست دارم. اصلا به این حرف ها اعتقادی ندارم. برای بازی با سایپا تمرکز کردم و می‌ خواهم در این بازی حتما گل بزنم. ما باید در این بازی برنده شویم و اگر شانس داشته باشم گل اول را من می‌ زنم. ما جام‌حذفی را جدی گرفتیم و می‌خواهیم به فینال برویم و بعد هم قهرمان شویم. صدرنشینی در لیگ را هم ادامه می‌ دهیم.

مهاجم برزیلی تراکتور در رابطه با درخواست تابعیت ایرانی اش هم گفت: من خبر ندارم این کارها در چه مرحله ای است اما امیدوارم زودتر این اتفاق بیافتد چون ایران را دوست دارم و این کشور وطن دوم من حساب می‌ شود.

 

 

 

 

را بالا ببرد، به همين خاطر براي بازي با سايپا در جام‌حذفي انگيزه زيادي دارد.





:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: